– Haluamme vahvistaa musiikillista identiteettiämme, mutta samalla entistä vahvemmin kuratoida luovien tekijöiden intuitioita ja osaamista käyttöliittymäksi, joka on relevantti ja kuulijoiden oivallettavissa. Roberto on tähän haasteeseen todella hyvä vastaus, sanoo Basson toimitusjohtaja Jan Zapasnik.
Tänä vuonna useasti palkitun mediatalo Basson ohjelmistossa on yli 50 dj-vetoista radio-ohjelmaa, joita tekevät 120 dj:tä. Suomalaisomisteinen Basso koostuu kuuluvuusalueiltaan puolivaltakunnalliseksi kasvaneesta Bassoradiosta, neljä kertaa vuodessa julkaistavasta aikakauslehdestä, nettitelevisiosta sekä nämä yhdistävästä verkkoyhteisöstä. Käyttäjäryhmä ovat 20-30 -vuotiaat kaupunkilaiset.
Mediamonitori
Kommentit
3 vastausta artikkeliin “Roberto Rodriguezista Basson uusi musiikkipäällikkö”
😀 Hauskaa musikkia.
😀 ”Hauskaa musikkia”
🙂 Niin on Joonas. hyvää musiikkia.
Itse pidän bassoradiossa eniten siitä,että ohjelmat ovat mielenkiintoisia.
🙂 Olen joskus rasitava tapaus.Mutta pidän bassoradiosta,ja sen juontajista.