– Tämänkaltainen yhteistyö tekee hyvää koko radiokentälle, ja Urban-radiomainospaketilla pystymme palvelemaan asiakkaitamme entistä paremmin. Yhteistyöllä saavutamme lähes kaikki pääkaupunkiseudulla olevat urbaanista kulttuurista ja elämäntyylistä nauttivat nuoret ja nuoret aikuiset, vakuuttaa Spin Median toimitusjohtaja Vesku Matara.
– Radio Helsingin slogan ’Olet ystävien seurassa’ kuvastaa nyt myös kolmen kaupunkikulttuurin sydämessä toimivan kanavan kesken aloitettavaa mainosyhteistyötä. Kohderyhmäpeitot ja -profiilit täydentävät toisiaan erinomaisesti, joten pystymme tarjoamaan mainostajille täysin uudenlaisen paketin, sanoo Radio Helsingin toimitusjohtaja Hannu Nieminen.
Myös Bassoradiossa nähdään yhteistyön mahdollisuudet kolmen samankaltaisen vaihtoehtoista ohjelmaa tarjoavan radion kesken.
— Kannatan kilpailun sijaan yhteistyötä. Yhdessä olemme valtakanaviin nähden merkittävä vaihtoehto mainostajille kohderyhmässä nuoret kaupunkilaiset aikuiset, myös luvuissa, toteaa Basson toimitusjohtaja Riikka Reunanen.
Viikkotasolla 370 000 kuuntelijaa tavoittavaa uutta mainospakettia myy kunkin radiokanavan mediamyynti. 2000-luvulla perustetut radiokanavat Radio Helsinki, Basso ja Spin FM ovat kasvaneet olennaiseksi osaksi luovaa kaupunkikulttuuria ja siten vakiinnuttaneet paikkansa kohderyhmilleen tärkeinä kanavina.
Mediamonitori