Jim on kasvattanut suosiotaan tasaisesti koko kuluvan vuoden. Heinäkuussa 2013 Jim saavutti kaupallisessa katseluosuudessaan ennätyksen. Jim saavutti 8,9 prosenttia kohderyhmänsä katsojista. Kanavan kohderyhmänä ovat 10-44-vuotiaat television katsojat.
Jim on saavuttanut tasavahvan aseman niin katsojien osalta. Kanavaa katsovat sekä miehet, että naiset. Tuoreet Jimin kanavat äänet ovat Janne Reinikainen ja Katja Sirkiä. Kanavauudistuksen suunnittelusta ja toteutuksesta vastaa Nelonen Median inhouse-markkinointi.
Livin katsojista suurin osa on naisia. Kanava rikkoi heinäkuussa katseluosuusennätyksensä. Kasvun myötä kanavan sisältöä on kehitetty ja nyt toteutettavalla uudistuksena kanavan ilme päivitetään vastaamaan sisältöpanostuksia.
Aikakauslehtimäisen ja suoraviivaisen kanavailmeen tilalle tulee aktiivinen ja värikäs maailma, jossa likutaan katsojille tärkeiden hetkein ja tunnetilojen parissa. Brändi-ilme uudistuu kokonaan, jäljelle jäävät ainoastaan vihreä väri ja kanavan slogan ”Väriä elämään”
Livin kanavailmeen tavoitteena on tarjota uusia kaupallisia ratkaisuita mainostajille. Kanavailmeen toteutuksesta vastaavat Nelonen Media -konsernin markkinointiyksikkö yhdessä hollantilaisen Cape Rockin kanssa. Uudistus näkyy kanavalla syyskuun alkupuolella.
Mediamonitori – Marmai